Tuesday, August 18, 2009

Tupperware

Aku sangat kusut bulan nie.. banyak benda nak kena settlekan before cuti.. kerja, wife n anak, rumah sewa, kereta and so on.. kusut ada, geram ada n menyampah pun ada.. Banyaknye KERJAAAA... Arghhh takpela..aku cuma menjalankan tugas yang dijalankan dengan penuh amanah n tanggungajawab..Cukupla..Hope dapat selesaikan semua urusan nie before the end of the month..gaji awal plak tu.. mana nak korek duit..

Dalam sibuk2 camnie pun sempat gak member aku promote tupperware kat aku.. Arghh..ape aku nak buat ngan benda nie.. Nak jual ke? Ntahla.. Aku ingat nak promote kat blog nie dulu la selain kat kwn2 seperjuangan.. So jamu mata anda dgn klik CATALOG TUPPERWARE diatas (*nie online catalog tau) tapi kalau nak katalong betul pun aku ada.. sms nama n alamat nanti aku antar F.O.C dan lobangkan sedikit akaun bank kalau minat nak beli….hehehehee

kalau minat contact/sms aku: 019-7720094

No comments:

Post a Comment