Saturday, February 6, 2010

Testimoni SLE

Sejak akhir2 ni keja byk bertimpa-timpa.. perlahan2 aku cuba siapkan satu persatu agar hasilnya memuaskan hati semua org.. oh ya.. adala kawan2 tanya pasal TF nie.. aku cakap benda nie mmg bagus dan aku sendiri pun bila sakit or demam telan je 2-3 biji insyallah.. baik keesokkan harinya.. benda baik mesti ar dikongsi bersama.. bukan nak promote cuma bila dah rasa sendiri baru leh cerita kebaikkan benda nie kat org lain..betul x?? jangan bila dah sakit barula nak mencari ubat yang sesuai
Macam sakit wife aku nie.. semua org x percaya betul ke wife aku nie sakit??? SLE tu apa? simptomnye macamane? Korang tengok ar sendiri gambar nie sebelum sakit, semasa sakit dan keadaan wife aku sehingga kini.. Percaya atau tidak?? heheheh


No comments:

Post a Comment