Monday, December 28, 2009

Rawatan SLE menggunakan Transfer Factor

APA ITU TRANSFER FACTOR??

Susu ibu adalah yg terbaik..didalamnya juga mengandungi transfer factor,yang memberikan pengalaman kpd anak untuk mengenali pelbagai penyakit,yg di pindahkan kpd anak melalui penyusuan.ibunya..dan seterusnya menguatkan sistem imun..si anak.Sebab itu anak yg mendpt CUKUP susu ibu , biasanya lebih sihat dan susu ibu memang sangat2 digalakkan ..
-Transfer Factor merupakan satu penemuan bersejarah oleh para saintis dr 60 buah negara ..hasil kajian selama 50 thn. TF mula djumpai dlm sel darah putih pd th 1949 dan TF telah berjaya diEKSTRAK dari haiwan bertelur dan yg beranak DAN mula di pasarkan serta dipatenkan oleh Syarikat 4life pada 1998.
-TF adalah "molekul pendidik sistem imun" (immune IQ).1biji (200mg) berpotensi mengenali lebih dari 100,00 jenis kuman, virus, kulat, parasit, bakteria, dan juga sel kanser. Maklumat IQ yang terkandung dalam TF merangsang sistem imun untuk menyerang segala "penceroboh"dan sel2 "rosak" (berpenyakit) didalam badan.
-Molekul TF diastrak dpd kolustrum (susu awal lembu) dan kuning telur.Walau bagaimana pun TF tiada mengandungi antibodi khusus spt yg terdapat didlm kolustrum (haiwan). Oleh itu,TF tidak memberi sebarang kesan elergi kpd pengguna.
-TF disenaraikan dlm "PDR"(Physicians Desk Reference)-buku rujukan para doktor dihospital dan klinik2.









Emm melalui testimoni dah terbukti transer factor mampu mengawal penyakit SLE wife aku nie dari terus aktif.. aku x kata sembuh 100% cuma melalui pengamatan aku ubat nie mampu untuk mengawal penyakit ini dari aktif menyerang organ2 penting dalam badan.. Wife aku kata makan ubat nie perut sentiasa kenyang n bole ar kawal selera makan.. al maklum ar predniselone nie kan steriod so badan mudah naik.. asyik komplen kat aku je berat badan dah naik mendadak.. so aku pun join ar sekali mkn ubat nie.. biasa ar dah kawin berat badan naik terutama tang PERUt.. Ok insyallah nanti aku upload testimoni dr pengguna lain plak.. PERCAYALAH.. walaupun ubat nie mahal tapi fikir-fikirkan lah berapa KOS RAWATAN PERUBATAN anda kalau dah jatuh sakit nanti.. Renung-renungkan lah yea

1 comment:

  1. Assalamulaikum..area kuantan kt mne saya nk dpatkn ni?

    ReplyDelete