Monday, April 5, 2010

Bulan April Punye Cerita...

Syukur alhamdulillah nampaknya dah 4 bulan kita dah masuk ke tahun 2010 nie.. Terasa sekejap je masa berlalu dan selama itula makin bertambah kerja aku.. lama x update blog rasanya.. asyik tgk je tapi xde benda yg nak aku coretkan disini.. Pagi tadi bawak wife g rutin check kat hospital.. kali ni klinik mata n sok kena g hospital lagi coz wife kena DERMA darah hehe.. gitu ar rutin aku skrg nie selain mengajar n uruskan kehidupan seharian..Wife skrg dah kena katarak plak.. semua kerja seharian dah tergendala almaklum ar mata dah x nampak sgt.. belah kiri dah nampak matang sgt n belah kanan cuma tunggu masa je nak jadi putih.. semua nampak KELABU je.. doktor suggest wat operation tapi masa mcm lambat sgt.. bulan 6 kot ada kosong tp sapa tau may be bulan depan ada kosong kot.. kiteorg cuma berdoa jela... cian aku tgk wife aku nie.. jalan kena pimpin n tunjuk arah.. pernah gak cuba permata hijrah n ainun tarahah yg selalu dok promote kat TV tu cuma kurang berhasil.. Bukan nak kutuk cuma mungkin x serasi ngan wife aku kot.. Yela nasib org lain2.. ada yg pakai sebulan dua dah baik.. last-last doktor jela.. dah x sanggup nak tanggung oii.. bayangkanlah selalu mata leh nampak tapi skrg nampak kabur jeee...
Qistina plak skrg main aktif.. asyik nak gaduh je ngan kiteorg.. paham2 jela perangai budak2.. SABAR JELAA.. dah ar kat sekolah mcm2 kerenah budak2 sekolah then bila balik umah kena layan perangai si kenit nie plak... kejap je die dah membesar dan x lama lagi nak g sekolah.. biarla die cari kwn.. Cian aku tgk die xde kwn kat umah.. at least bila dah sekolah adala kawan yg die nak pilih..

1 comment: