Tuesday, April 27, 2010

Eye Surgery

Alhamdulillah pembedahan mata wife berjalan dengan lancar.. Doctor suggest operate mata kanan dulu coz mata kiri ada problem sikit krn sblm nie ada kena minor stroke.. pape pun aku bersyukur kerana wife selamat.. lepas nie dapatla die melihat semula.. Sejam gak ar aku kena tunggu kat dewan bedah.. Nasib baik bos aku bagi cuti.. Mulanya x nak cuti tapi dah diberi cuti so aku on jela.. penat gak ah ulang alik ke hospital hari nie coz waktu melawat bukan leh lama pun cuma dari 12.30 tgh smp 2.00 ptg n 4.30 ptg smp 7.00 mlm.. so xkan nak lepak kat hospital je.. balik tdo lagi best hehehehe ( rehat daa kat hospital mana ada katil nak landing)... Insyallah kalau xde aral melintang esok wife aku balik.. Hope so.. Malas ar nak dok hospital lama2.. bukan leh buat pape pun..

No comments:

Post a Comment