Thursday, June 3, 2010

SAD STORY

Berita tak baik berlaku arinie.. Pakcik yang rapat sgt ngan keluarga aku telah menghembuskan nafas terakhirnya di Hospital Pakar JB pada jam 7.15 pg.. Terkejut yang amat sangat kerana arwah mmg rapat ngan keluarga aku sejak aku kecil lagi.. Seingat aku masa tu umur aku 5 ke 6 tahun lg.. Meninggal pada usia yg sangat muda.. 43 tahun.. Emm terpaksa amik cuti rehat khas arinie.. nak wat camna.. emergency.. so sorie pd kwn2 krn terpaksa relief masa aku and maz.. kpd keluarga arwah Mahadi Bin Samat al fatihah dapat aku sampaikan.. Kenangan masa ngan uncle xkan aku lupakan sampai bila2.. selalu bantu aku masa kat maktab dulu.. Aku harap auntie Yah dapat sabar n tabah hadapi dugaan hidup..
Al-fatihah..Semoga rohnya dicucuri rahmat..Amin

No comments:

Post a Comment