Saturday, June 12, 2010

World Cup Fever

Wow.. musim bola dah mula.. Nampaknye channel astro kat umah aku dah di set ke angka 8.. Emmm alamat kena cari tv satu lagi ar aku lepas nie.. mana tau ada game best alamat x dpt le aku nak tgk.. sib baik kat umah mertua ada sebijik tv lagi.. so kena amik le gamaknye..
Pagi tadi g hantar sepupu aku tunang kat Pekan, Pahang... Kira jauh gak ar perjalanan dalam 3 jam lebih.. Pergi konvoi so byk le tundanya.. Abis majlis ingat nak terus baik tapi si lovely wife nie ajak plak g Jakel.. katanya nak beli baju masa raya n kerja kawin adik aku nanti.. So alang2 dah lalu Segamat maka singgah le.. adala 2-3 pasang baju kiteorg beli.. Org kat situ perghh punya ar ramai.. Macam2 ragam ada.. Dengan perangai jurujualnya sampai la kepada pembeli.. Murah2 beb.. Berbaloi ar singgah (err singgah ke Syg oiii) coz dulu masa ngajar kat Felcra Bukit Kepong selalu gak gi sana tapi bila dah pindah Muar nie mmg jarang ar nak gi.. Bukan apa jauh wooo Segamat tu.. Paling dekat pun Tangkak n Batu Pahat tp kualiti kain mmg x leh lawan ar kat Jakel.. Harga pun meleleh tengok.. pilih punya pilih x sedar hari dah malam so lepas bayar kiteorg singgah kat Petronas Jementah utk solat jap.. Jamak Takdim jela coz perjalanan jauh lagi.. Ingat sempat sampai umah utk tgk game Korea lawan Grecce tapi bapak aku ajak makan plak kat bandar.. Hmm perut dah lapar n kat umah pun xde sapa masak so ikut jela.. Aku sampai umah dekat pukul 10.. Ngam2 masuk game Argentina n Nigeria baru nak mula so pe lagi LAYANNNN... Game berakhir dgn Argentina menang 1-0 jeee.. Hampeh betul ar.. terlalu berhati2 sgt.. Hope pukul 2 pg nanti game England lawan USA menjanjikan permainan yang menghiburkan plak.. Go England Go hehehe...

No comments:

Post a Comment